• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Etiketten template in word of excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenneth123

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2012
Ik zou graag een template maken in word of excel om volgende stickers te drukken:

etiketten legrand.jpgetiketten legrand2.jpg

Hoe zou ik dit kunnen maken? Of moet ik de specifieke software van Legrand aankopen om dit te kunnen. De software is nogal prijzig dus liefst zou ik het zelf maken met word of excel (of eventueel nog een ander programma)

Alvast bedankt voor de hulp!

Beste Danny,

Ik heb dat al geprobeerd maar vind het er niet in terug. Dit omdat het speciale labels zijn, etiketten van 3,175cm op 0,953, ze dienen speciaal om op PLC sturingen te plakken. Er zijn ook tussenmarges (zoals het blad in voorbeeld) en het lukt me maar niet om deze in te stellen.

Laatst bewerkt:
Beste kenneth123 ;)

Je moet dit handmatig aanmaken.

Heb al een voorbeeldje, maar ik ontbreek nog een gegeven:
wat is de tussenmaat van de labels horizontaal ?

Groetjes Danny. :thumb:

Beste kenneth123

Dit is vertikaal neem ik aan (van onder naar boven)
Wat is de maat horizontaal tussen de 2 labels(van links naar rechts)

vertikaal is er geen tussenruimte..
horizontaal is er alleen een tussenruimte..
zoals op dit voorbeeld:
etiketten legrand.jpg

het zijn dus 5 kolommen van 27 stickers

Beste kenneth123 ;)

Zie in bijlage.
Ik heb 0,885cm genomen ipv 0,885mm
Deze kan je nog zelf aanpassen, door naar "Verzendlijsten" te gaan, daar naar "Etiketten", dan "Opties" en dan "Details";

Bijlagen

Danny,
Het is nog niet helemaal uitgekomen maar door enkele verschuivingen lukt het nu wel.

Bedankt!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan