etiketten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Ik wil etiketten afdrukken maar ik krijg het niet helemaal voor elkaar

Ik heb een adressenbestand in Excel gemaakt, en wil via word de etiketten afdrukken, alle stappen door lopen, maar de postcode blijft achter de naam staan geen idee hoe ik dit kan veranderen.

alvast bedankt

Ja het lijkt mij een aardig programma, maar als ik bijna klaar ben met alle gegevens in te voeren, en klik op voltooien, blijft het programmatje hangen, en geen nieuw document.
Hier misschien ook ervaring mee?
Al op nieuw geinstalleerd maar helpt niet

voorbeeldje

misschien dat een klein voorbeeldje meer zegt over wat er waar misgaat.

steven

Nou er gaat mis, het volgende, als ik alle stappen heb doorgenomen en de laatste stap doe, welke de etiketten in word moeten maken blijft het programma staan , hij gaat niet door, het laatste scherm, de computer hangt volgens mij niet.
Meer weet ik er ook niet van te zeggen

Ik heb alles nog maals gedeinstalleerd, en opnieuw geinstalleerd onder Internet explorer , ik krijg op een gegeven moment de Foutcode 800706 ba, en ik krijg verdr Mod.Name msvcr.80 dll.
en Mod Ver. 8.0.50727-163 offset. 000046b6

Het zegt mij eerlijk gezegd weinig, iemand enig idee?

Ik heb even gegoogled maar daar wordt ik echt niet wijzer van

Laatst bewerkt:
ik weet niet welke versie je hebt maar je kunt zodra je de velden hebt ingevoegd deze in het blad opmaken en vervolgens doorvoeren voor alle stickers. klik de in te voegen velden wel in de goede volgorde aan succes

Ik heb versie 3.0 gedownload van de site van avery, en het programma werkt wel, maar ik krijg de adressen er in in, het lijkt mij niet erg moeilijk, dus zal ik wel iets over het hoofd zien,

Als ik de titels in wil voegen springen ze steeds weg , en als ik het print voorbeeld te vorschijn haal, krijg ik voor alle etiketten de zelfde tekst "name " "adress "enzevoort

graag enige uitleg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan