• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Etiketten

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobos

Verenigingslid
Lid geworden
27 jun 2010
Kan ik van een exel bestand met namen (voor en achternamen)

en van een etiket met volledig adres
(dat is wel 4 Kolommen - Naam - Straat - Postcode - Plaats)

etiketten afdrukken

Bobo (johan):rolleyes:

Hoi,

Begrijp ik hieruit dat er sprake is van twee bestanden met overeenkomende gegevens:

1 een excelsheet met alleen namen
2 een 'ander' bestand met dezelfde namen, maar ook adresgegevens?

Zo ja: is dat tweede een tekstdocument met etiketten?
Dan denk ik dat je een probleem hebt.
Advies: zorg dat alle gegevens van de betreffende relaties in één bestand staan (b.v.k. Excel) en je kunt er in combi met Word prima etiketten mee samenvoegen.

Hallo vanveelen,

ik heb het in een bestand dat is exel (ledenbestand voetbalvereniging S.V.Sluis)

met diverse kolomen

groeten Johan

Hoi,

Je zegt letterlijk:

Kan ik van een exel bestand met namen (voor en achternamen)
en van een etiket met volledig adres (dat is wel 4 Kolommen - Naam - Straat - Postcode - Plaats)

Waaruit ik in elk geval begrijp dat je een bestand met (voor- en achter-) namen hebt.
Maar waar bestaat en van een etiket met volledig adres (Naam - Straat - Postcode - Plaats) dan uit?

Kan ik van een exel bestand met namen (voor en achternamen) en van een etiket met
volledig adres (dat is wel 4 Kolommen - Naam - Straat - Postcode - Plaats) etiketten afdrukken
Start Word en kies in het menu (Word 2002/2003):
Extra - Brieven en verzendlijsten --> Wizard Afdruk samenvoegen.
Je kunt dan alles naar wens instellen.

Danny en iedereen bedankt voor de oplossing

groeten Johan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan