eTrust antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jer0nim0

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
Ik heb een eTrust antivirus maar ik twijfel ofdat hij voldoet om men pc te beschermen , ik scande laatst met een online scanner en die vond files die men eTrust niet vond ...

ok geeft hij telkens de files weer die ik de vorige keer ook al zag , dus elke keer krijg ik dezelfde gevondne objects (soms komen er een paar bij)...

wat is er mis , of niet mis?

kennen julllie nog enkele goede online virusscanners en online trojan scanners? zodat ik zeker weet dat er geen virussen op mijn pc staan..

alvast bedankt :thumb:

Online scannen

Housecall
Symantec
Klik hier op Go en vervolgens op virusscan, evt zou je ook je firewall kunnen testen door een security scan te doen.

En als die online-scans nog niet helpen...mogelijk staan dan die besmette files in System Restore als je XP draait. Scan nog eens met je AV in veilige modus. Bij het opstarten van je pc meteen op F8 (of F6) achter elkaar blijven drukken, vervolgens krijg je een menu op je scherm en daar kan je kiezen voor veilige modus en zet je System Restore van tevoren uit en na de scan weer aan. Rechtsklik op Mijn Computer en kies Eigenschappen, tabblad System Restore en aldaar System Restore (Systeemherstel) uitvinken. Ben je wel je herstelpunten kwijt maar mogelijk ook die ongein.

Verwijder ook de "tijdelijke internet-bestanden'' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK.

Zou wel horen te voldoen, heb hem hier wel ergens liggen, maar nog nooit uitgeprobeerd. (Cd'tje was een cadeautje van microsoft, bij een bestelling, etrust is niet gelieerd aan microsoft het betreft third party software !)

Ga inderdaad maar verder in de topic die Gezina aangeeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan