Euro 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

natascha26

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2003
Ik krijg het spel niet aan de praat. Heb hem gedownload en vraag me af wat de systeemvereisten zijn, misschien dat ik daar niet aan voldoe.

Minimale systeemvereisten pc-cd

600 MHz Intel Pentium III of vergelijkbaar

128 MB RAM (256 MB voor Windows XP en Windows 2000)

32 MB Direct3D grafische kaart met DirectX™ 9.0b-compatibele driver (stuurprogramma)

56k modem om online te kunnen spelen

8x-speed cd-romspeler/dvd-romspeler

1 GB vrije harde-schijfruimte, plus extra ruimte voor opgeslagen spellen en de installatie van DirectX 9.0b

DirectX 9.0b-compatibele geluidskaart

groetjes weetje

Dank je ik voldoe dus met gemak aan de systeemvereisten. daar ligt het dus in ieder geval niet aan.
Kan het zijn dat Deamontools problemen geeft??

ik heb hem ook gedownload(en hij werkt) kan je hem niet instaleren of runnen?

Ik kan hem prima installeren, dat is het probleem niet, maar hij wil gewoon niet spelen. Hij komt elke keer met andere problemen. Eerst was me virtueel geheugen niet goed, toen was er volgens hem geen videokaart en nu werkt de nocd crack niet meer

Ik heb het gelezen maar ik vraag niet om warez...ik heb er alleen een probleem mee, bij een ander werkt hij wel dus.

Ook geeft hij dit probleem

general extraction error location imp1

Dan zal je hem nogmaals ergens vandaan moeten halen en maar hopen dat die het wel doet. Lijkt mij de beste optie:)

Of hem tuurlijk origineel kopen, krijg je dit soort errors ook niet

nou dan zeg ik het nog 1 x je geeft aan problemen te hebben met de no-cd crack dat is dan helaas jammer enz maar daar wordt hier verder niet op ingegaan.

Ik geef aan welke problemen ik heb met het spel, de nocd crack is er eentje van. Ik geef het alleen aan. Ik vraag niet om een ander ofzo.

Ik denk dat het aan me pc ligt want ik heb met meer spellen dat ze op mijn pc niet willen spelen en op die van mijn vriend wel.

Jongens bedankt voor jullie antwoorden. En ron ik weet heus de regels wel hoor, maar er staat duidelijk in dat je wel over warez mag praten als je daar een probleem mee hebt, je mag alleen niet om warez vragen, en sorry volgens mij heb ik er niet om gevraagd.

Geplaatst door natascha26
En ron ik weet heus de regels wel hoor, maar er staat duidelijk in dat je wel over warez mag praten als je daar een probleem mee hebt, je mag alleen niet om warez vragen, en sorry volgens mij heb ik er niet om gevraagd.

ik zeg niet dat je om warez vraagt en dat je de regels omgetwijfeld gelezen zult hebben.
maar die regels houden ook wel in dat als je iets illigaal download je niet specifiek gaat vragen hoe iets aan het werk te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan