euro teken bij de E

• Onderwerp starter Onderwerp starter GMAN
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GMAN

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2003
Hallo op mijn toestenbord zit bij de letter e mijn euro teken alleen weet ik niet hoe ik deze moet gebruiken :o
\kan iemand mij vertellen hoe dat moet..??

alvast tnx

Aparte plaats. Probeer het eens met rechter Alt+E en ook een keertje rechter ALT+5 (normale plaats).

Ik heb de € ook bij de E staan. Werkt prima als je de rechter Alt+Ctrl en de E indrukt (=AltGr+E). Ik ben echter ook wel eens een toetsenbord tegengekomen waar de € ook bij de E stond, maar deze niet werkte, maar het wel bij de 5 deed waar deze niet bij stond(wat bij mij weer neit werkt).

@stevendemunter: ALT+128 werkt niet, dat moet Alt+0128 zijn.

allemaal bedankt voor de snelle reacties maar goede zit er nog niet bij, maar in ieder geval bedankt.

Staat je toetsenbord wel ingesteld op;
Nederlands[Nederland] - Verenigden Staten[International].

Configuratiescherm>landinstellingen.

ja de toetsenbord instellingen staan wel goed. misschien raar maar wat is de alt gr toets dan..??

ik heb trouwens een qware office keyboard!

AltGr komt overeen met de rechter CTRL+ALT op je toetsenbord (wanneer er geen AltGr toets naast zit.

E wordt € teken

Ik heb vandaag ook dit probleem gehad en heb uiteindelijk, niets wat op dit forum staat hielp namelijk, de computer opnieuw opgestart zonder de usb van het toetsenbord. Daarna a de opsart weer ingeplucht en ........VOILA

Greetzzzzzzzzzzzzzzz:thumb:

Gaaf!

Een ruim 4 jaar oud topic weer nieuw leven ingeblazen:(

helaas wel, maar je zal er maar last van hebben.
Ik was in ieder geval blij dit nog terug te kunnen vinden:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan