euro teken

Status
Niet open voor verdere reacties.

free_roelie

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2002
Hallo

ik gebruik een smart office keyboard waar je met 1 toets het euro teken kan krijgen maar dat lukt nu niet meer .
als ik de toets gebruik krijg ik een zwart vierkantje met in het midden een wit rondje (omgekeerd opsommingsteken) .
wie kan mij helpen .

bijvoorbaad dank.

Free-roelie,

En wat gebeurd er als je de ALT-CTRL en de 5 toets indrukt ??? Bij mij verschijnt dan n.l. ook het Euro teken €€€€€€€€€€€€

Remy

hallo remy.

heb jij het zelfde toetsenbord ?

want als ik alt-ctrl en de 5 toets in druk krijg ik dit ½

??? Volgens mij een gewoon standaard QWERTY bordje met de instelling Nederlands en VS Internationaal instelling. Maar wat voor een teken staat er bij jouw boven de 5 ?? bij mij het procent teken %

hallo remy

bij mij staat er ook een % teken .

maar de toets geheel rechts met het euro teken, dat zou ik graag weer goed krijgen .
met de andere toetsen lukt het ook niet om het euro teken te krijgen .
terwijl allebij de optie,s altijd gewerkt hebben .

Welke Windows heb je? Heb je wel de juiste drivers voor het toetsenbord? Configuratiescherm\toetsenbord: zie je daar nog mogelijkheden?

Groetjes,
Bennie

hallo bennie .

wind xp pro .

heb ik allemaal gedaan .
er zit ook software bij ,maar dat heb je normaal gesproken niet nodig als je xp gebruikt , ik heb het met en zonder software gedaan maar het lukt niet .

heb je mischien nog een idee .

Van welk merk is je toetsenbord? Wellicht dat er op de site bij support nog iets speciaals staat? Om wat voor software gaat het trouwens? Iets anders dan de drivers?

Groetjes,
Bennie

euro teken .

hallo bennie .

ik ben op die site geweest stond verder niets bijzonders , alleen dan die driver .
wat de software betreft het is een installatie cd van het toetsenbord (typhoon).
heel vreemd als ik ctrl-alt plus e indruk krijg ik microsoft excel .
mischien kan je hier iets mee .

ik hoop het . gr .

Die software zit er niet voor niets bij, dus het lijkt me goed als je die in ieder geval installeert. Staan je landinstellingen verder wel goed? Dubbelklik op landinstellingen in het configuratiescherm en dan op Talen en details. Staat daar Nederlands en VS Internationaal?

Groetjes,
Bennie

euro teken .

lands instellingen staan goed .
software geinstalleerd .
dat heb ik uiteraard allemaal gedaan , voor ik mijn vraag stel op dit forum .

gr

Alle andere toetsen werken wel goed, behalve die ene? Wat kan je verder nog doen met die software?

Groetjes,
Bennie

euro teken .

de andere toetsen werken wel maar niet optimaal ik kan zoals gezegd niet het euro teken krijgen en bijvoorbeeld ook niet dubbele puntjes op de i .
wat de software betreft je kan er wat knoppen mee configureren .
alleen de knoppen ,niet de toets van het euro teken .

gr

gebruik je wel een lettertype waar ook het euroteken is?

Vreemd. In je eerste bericht zei je dat het niet meer lukte. Er moet dus iets zijn gebeurd in de tussentijd. Heb je enig idee wat? Programma geïnstalleerd? Bepaalde update? De "ï" krijg ik door eerst " te typen direct gevolgd door de i. Ik neem dat dat ook geldt voor é, è, etc.? Die kan je ook niet typen? Normaal gesproken heeft dat te maken met je landinstellingen, maar als die goed staan...

Groetjes,
Bennie

ik heb niets bijzonders gedaan .
die tekens waar je het over hebt , die werken allemaal niet meer .
ik zie morgen wel weer wat ik kan doen .

bedankt voor je reactie,s .

gr .

linkeralt + 0128 op het numpad gedeelte (rechterkant van je toetsenbord)
dit heeft als resultaat: € :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan