Euro Truck Simulator mods?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brent2002

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2013
Hallo lezer,

Ik heb thuis een mac, en ik heb (via de AppStore) Euro Truck Simulator gedownload. Maar ik had een gave mod gezien. Die heb ik gedownload, maar hoe kan ik hem nu gebruiken? Ik heb geen mapje met mods, gewoon ETS, en niet meer. Alleen de zogenaamde "gameplay". Hoe kan ik dit nu doen?

Groetjes, Brent

Ik weet niet hoe mac in elkaar zit maar op Windows zit de mods folder van ETS in documenten. Heb je daar al gekeken?

Ik weet niet hoe mac in elkaar zit maar op Windows zit de mods folder van ETS in documenten. Heb je daar al gekeken?

Beste Carlo,

Ik heb al gekeken in Finder, maar daar kan ik geen mapjes vinden. Ik heb het spel gedownload uit de AppStore, en dan komen blijkbaar geen extra documenten op de pc. Ik heb ook geprobeerd zelf ewen mapje met mods aan te maken, maar dat werkt ook niet.

Mvg Brent

Haha! Die ben ik ook tegengekomen, maar dat werkt ook niet, helaas.

Mvg Brent

Dan denk ik dat het niet mogelijk ik zoals er bij steam al staat.

Ik zou her nog kunnen downloaden voor Windows, maar dan zijn waarschijnlijk de save files niet overgebracht en moet ik dan opnieuw beginnen.

Mvg Brent

Vast wel. Maar, dan zou er een mapje 'saves' moeten zijn. Die zal NE vast wel hebben bij de Windows download, maar bij de Mac heb je dat (zeer waarschijnlijk) niet. Dus dan zou ik daar een filmpje voor moeten kijken, als het wel überhaupt kán.

Groetjes Brent

Nou ja, ik kan ook op de app zonder mods spelen, en met de Windows met mods. In ieder geval bedankt voor de moeite!

Groetjes, Brent

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan