Euro Truck Simulator

Status
Niet open voor verdere reacties.

leutjebreedbek

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2009
Hallo

ik heb 2 week geleden ETS Gedownload van internet en nu heb ik een paar mods erbij gehaald maar als ik dat spel speel weet ik niet waar ik ze kan vinden het gaat om zowel trucks als trailers bij de dealer kan ik ze ook neit vinden,, en mijn muziek doet het daarbij ook niet als ik daarop klik staat er: No songs aviable [ofzoiets]

Alvast bedankt

heb je ze wel in je map mods gezet; die map staat waarschijnlijk in je documenten in de map Euro Truck Simulator

ja dat heb ik en ik weet ook dat ik ze dan ook in save moet zetten maar als ik ETS dan start dan komt alleen maar die truck op de voorpagina te staan maar als ik het spel start niet

tsja, dan zou ik het niet weten ben ik bang; maar in de save zetten heb ik nooit gedaan...

ow oke maakt niet uit hoor ;) allang blijdat je me probeert te helpen :thumb:

ow ik heb gehoort dat je eerst alles in mods moest zetten en in welke je dan gebruikt in save maar ik heb het al voor de helft :P alleen nu start ie op en sluit ie af en als ik dan 1 of 2 laat staan dan diet ie het

ha, oke, nouja ik weet het ook niet precies, maar ik had ook een keer een verkeerde mod of iets dergelijks want; ik was al best ver en na een aanhangmod kon ik wel verder rijden maar zodra ik de vracht wilde inleveren, viel heel ets uit zelfs na verwijderen van mods:(

:O dat is zwaar ****
ik heb het 1 keer gedaan heb ik de code's verandert zodat hij ook cheats accepteerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan