EuroDOCSIS Casema Modem, iemand al ervaring met internet delen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gregster

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
15
Hallo, ik helemaal blij eindelijk na 3 maanden zonder internet te hebben gezeten, komt wanadoo eindelijk internet aansluiten.
Ik een netwerkgemaakt met 6 pc's leuk Unex routertje opgehangen kabels getroken.

komt wanadoo met een nieuw modem EuroDOCSIS.. nooit vangehoord.

maar okey ik denk ook goed maar mooi dat je dat niet met een router gaat delen... hij werkt via een VPN maar volgends mij ook stiekem via PPOE...

is er iemand die aleerder met dit probleem heeft gezeten?

alvastbedankt

Gregster..
 
Helaas de neurodocsis of wel de motorola modems kan je nog niet aan een netwerkje hangen ivm eigen software van casema er is wel 1 router die het internet kan delen maar is duur en werkt nog niet 100%

nog eff wachten of casema bellen dat je een i-mac heb dan ruilen ze hem om voor een com21 ! die kan je wel makelijk delen.

tip als je dit doet ze wel een mac neer monteur let hier namelijk op !!
 
THX

goede tip maar heb het kan toch niet zo zijn dat je het gewoon niet kan delen?

ik verwacht dat er wel een flash opduikt voor dat modem
 
yehright

Hoi,op dit moment is er 1 router die werkt,overigens met beperking en nadelen,dus dat is je geld niet waard

het is wachten op: dat de fabrikanten van routers komen met een firm-ware up-date,tot dan geen internet delen via een router,voor casema's eurodocsis (motorola) modem

ik zit er ook op te wachten
 
denk je dat het zin heeft om de fabrikant van je router te bombaderen met emails ??
 
denk het niet

Hoi,denk het niet,want het is geen onwil van de router fabrikant,eerder van casema die moeten het vrijgeven,dus het heeft ook geen zin om casema te pesten met die e-mails

want staat er niet iets in de kleine lettertjes hierover
gebruik van netwerk,routers enzo.????
 
nee staat niets in alleen in de gebruikers handleiding dat hij32 pc's aan kan
 
ik ben er nu ook achter dat als je in Windows Xp de verbinding deeld dat hij geen verbinding meer maakt... ze hebben het goed voor elkaar daar bij casema
 
klopt zodra de software 2 netwerkkaarten ziet kan je niet meer verbinden
 
wanadoo

Is het dan wel mogelijk om met een crosskabel een verbinding op te zetten met dat eurodocsis modem. BVD GR Harry
 
Re: wanadoo

Geplaatst door jannie
Is het dan wel mogelijk om met een crosskabel een verbinding op te zetten met dat eurodocsis modem. BVD GR Harry

nee helaas
 
Hoe bedoel je?
Als ik dus achter een router een computer met xp plaats en die laat ik bestanden delen met andere computers dan werkt het internet niet meer.
Heb ik dat goed begrepen?
Ik heb nu namelijk ook een probleem met internet een router en xp
 
En heb jij dezelfde provider en dezelfde modem?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan