euroteken op numlock

Status
Niet open voor verdere reacties.

xcindyx

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2002
Hoi

Een kennis van me heeft het euroteken op zijn toetsenbord op de numlocktoets staan.
Weet iemand hoe je dit euroteken krijgt?

Alvast bedankt

op zijn numlock? Gewoon een toets alleen voor het euroteken? Of een toetsen combinatie:

linker ALT + 0128 op numlock

ik heb het bij mijn E staan en je moet gewoon alt gr + E gebruiken

Nou de normale numlocktoets, daar staat zo'n euroteken bij.
Zoals je dat normaal ziet bij de 5.
Er moet dus een manier zijn om die zonder cijfercombinaties te activeren. Maar hoe, dat is dus de vraag.

Shift/Alt/Control en dan de numlock geeft trouwens geen resultaat

heb je al eens op het idee gekomen dat je misschien wel de verkeerde keyboard layout gebruikt en windows geen flauw idee heeft dat jij nu een euroteken op die vijf ja of neen hebt staan?

De oplossing is eigenlijk heel simpel:
Je vraagt je kennis hoe hij dat doet,je typt het hier neer en wij weten het ook weer waarmee we weer een ander helpen die door een druk op de knop het € teken wil hebben.
alvast bedankt.
:thumb: :thumb:

Zou heel simpel zijn.
Maar de clu is dus dat hij het niet weet.
Daarom vroeg hij het aan mij.
En ik stel de vraag weer hier. Snap je?

Ik hoop in ieder geval dat er nog iemand is met hetzelfde toetsenbord of iemand die echt weet wat het probleem is.

Tot die tijd wachten we hier maar geduldig af.

Ik denk dat het aan zijn toetsenbord ligt,daar hij ook het euroteken op zijn numlock toets heeft.

Ja ik heb dat ook nog nooit gehoord, maar dacht dat het probleem misschien vaker was voorgekomen.
Ik denk dat ik volgende week zelf maar weer eens ga kijken en van alles ga uitproberen.
En dan laat ik het hier wel weten

Geplaatst door xcindyx
Nou de normale numlocktoets, daar staat zo'n euroteken bij.
Zoals je dat normaal ziet bij de 5.
Er moet dus een manier zijn om die zonder cijfercombinaties te activeren. Maar hoe, dat is dus de vraag.

Shift/Alt/Control en dan de numlock geeft trouwens geen resultaat
Code:
ctrl+alt+
1234567890-=\
¡²³¤€¼½¾‘’¥×¬

ctr+alt+5 geeft dan de €, maar dan moet je wel nl als taal instellen, misschien ctrl+alt+numlock dus.

Vr.Gr. Egel.

Geplaatst door Egel

Code:
ctrl+alt+
1234567890-=\
¡²³¤€¼½¾‘’¥×¬

ctr+alt+5 geeft dan de €, maar dan moet je wel nl als taal instellen, misschien ctrl+alt+numlock dus.

Vr.Gr. Egel.

Maar zij beweerd dat het gaat bij die kennis met slechts ALLEEN de numlock toets.

Geplaatst door maikel9
Maar zij beweerd dat het gaat bij die kennis met slechts ALLEEN de numlock toets.

Ze zegt dat het euroteken erop staat, maar de vraag is hoe je het 'er uit' krijgt.

bij configuratiescherm > toetsenbord > taal
daar toevoegen: nederlands met indeling vs internationaal
met alt-links+shift kun je dan overschakelen tussen talen

met ctrl+alt+5 krijg je dan de €, of misschien op dit toetsen bord met een combinatie + numlock. Maar je moet wel nl als taal aan hebben staan. Met alt-rechts+5 werkt het ook zonder crtl.

Gr. Egel.

Ik heb ze wel eens zien staan op het nummerieke pad, mij nog niet gelukt..

CTRL+ALT+5 of CTRL+ALT+E of misschien, zoals gezegd, CTRL+ALT+Numlock??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan