• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Eurotool

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrickje

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2009
Berichten
172
Als ik visual basic open en daar een Sub maak dan staat er in de projecten lijst EUROTOOL

Wat is dit en als ik dit wil openen vraagt hij om een wachtwoord ???

Welk wachtwoord is dit of wat kan ik hier mee ?

Gr.

Patrick
 
De Eurotool is een tooltje dat gemaakt is door Microsoft ten tijde dat we in Europa zijn overgestapt op de Euro. Je kunt daarmee bedragen in guldens omrekenen naar Euro's en andersom. Het password weet ik niet, maar als je op internet zoekt, zul je het vast wel vinden. Maar m.i. is de Eurotool momenteel niet meer zo nuttig.

:thumb:
 
EUROTOOL

Welk wachtwoord is dit of wat kan ik hier mee ?

Gr.

Patrick
Patrick , in excel 2003 klik je in het menu extra dan op invoegtoepassingen en daar vinkje je EUROTOOL uit , is voor niks nodig .
Bij excel 2007 druk op de MS bol links boven , dan rechts onder opties excel , dan aan de linker zijde terug op invoegtoepassingen en dan midden onder op start , vink daat EUROTOOL uit . Dit tooltje kan er soms voor zorgen dat je een pop up krijgt dat er een of ander niet geladen is ( heb al vragen hierover op het forum zien verschijnen )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan