stormblast
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 apr 2007
Hallo iedereen,
Ik ben bezig met een script, maar ik kom er niet uit bij de eval functie.
Ik heb 1 vaste waarde, en 1 waarde die berekent moet worden. Deze combinatie is een arraynaam. Echter Javascript staat niet toe dat ze samengevoegd worden. Hieronder staat een stuk script. Het principe is hetzelfde:
Je ziet de variabele content. Deze moet ervoor zorgen (met behulp van eval), dat 'waarde' en '[0]' worden samengevoegd. Daarnaast is het ook nog eens de bedoeling dat content de waarde krijgt van 'waarde[0]'. Als je het script start krijg je mijn probleem te zien. Hij voegt ze niet samen. (er moet dus uitkomen 'hallo' en geen 'hallo,iedereen,0').
Ik heb het op allerlei manieren geprobeert, maar niets schijnt te helpen
Wie kan mij helpen?
Ik ben bezig met een script, maar ik kom er niet uit bij de eval functie.
Ik heb 1 vaste waarde, en 1 waarde die berekent moet worden. Deze combinatie is een arraynaam. Echter Javascript staat niet toe dat ze samengevoegd worden. Hieronder staat een stuk script. Het principe is hetzelfde:
HTML:
<script>
waarde = new Array()
waarde[0] = 'Hallo'
waarde[1] = 'Iedereen'
content = eval("waarde") + eval("[0]")
document.write(content)
</script>
Je ziet de variabele content. Deze moet ervoor zorgen (met behulp van eval), dat 'waarde' en '[0]' worden samengevoegd. Daarnaast is het ook nog eens de bedoeling dat content de waarde krijgt van 'waarde[0]'. Als je het script start krijg je mijn probleem te zien. Hij voegt ze niet samen. (er moet dus uitkomen 'hallo' en geen 'hallo,iedereen,0').
Ik heb het op allerlei manieren geprobeert, maar niets schijnt te helpen
Wie kan mij helpen?
Laatst bewerkt: