evasi0n 1.5.4 gratis

Status
Niet open voor verdere reacties.

ottermannetje

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2012
Hallo iedereen, is er een manier waarmee ik evasi0n 1.5.4 gratis kan krijgen want volgens mij ben je minimaal 12 euro kwijt als je hem download via evasi0njailbreak.net
of kan je gewoon een oude simkaart met bijna geen beltegoed gebruiken?
Ik wil hem ook downgreaden naar ios 6.1.2 maar hoe moet dat?
gr. Merijn

Hartstikke fake, welk model iPhone / iPod / iPad heb je?
De echte moet je downloaden vanaf http://evasi0n.com/ .
En anders even googlen op iPhone / iPod / iPad [generatienummer] downgrade 6.1.2

ipod touch 4g. ik ben er achter gekomen dat downgreaden onmogelijk is door dat ik de shsh sleutel niet heb.
op evasi0n.com kan je alleen 1.5.3 downloaden en dat is voor ios 6.1.2
gr. Merijn

Heb je hem eerder gejailbreaked? Want dan kan het nog via redsnow (deze haalt de SHSH Blobs automatisch van Cydia af)
Of kijk hier eens *KNIP*

Jailbreak applicatie's zijn altijd gratis

Laatst bewerkt door een moderator:
@xvilo,

Let me Google that for you, wordt hier niet gewaardeerd. Daarom de link verwijderd. Tevens wat hoofdletters aangepast.

dan kun je natuurlijk ook gewoon nog even de google search query neer zetten toch?
dus wat ik zei, google eens op: "How to downgrade without SHSH Blobs"

Nee ook geen Google resultaten neerzetten, om mensen maar naar Google te verwijzen. Men komt niet op Helpmij.nl om vervolgens vrolijk naar Google te worden verwezen.

hij is nog niet gejailbreakt geweest. een andere ipod touch 4g wel.
u zegt dat jailbreak applicaties altijd gratis zijn maar is die voor ios 6.1.3 dan wel uit? want ik kan hem nergens gratis vinden.
gr. Merijn

Laatst bewerkt:
Ik ben nu al een paar maanden apple loos, maar heb nog nooit zoveel fake, ja fake jailbreak programma's gezien! Ik zou de grotere site's in de gaten houden of evasi0n, redsn0w.

Als het goed is word hier
http://www.youtube.com/watch?v=mxocvwRP6rA
een untheatherd jailbreak uitgelegd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan