even nie te weten hoe op te lossen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vectra1992

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 aug 2012
hoi hoi

ik heb een vraagje
ik ben sinds afgelopen dinsdag in het bezit van een Home Cinema Set van LG model HX552
klinkt opzich helemaal geweldig en werkt prima alleen zit ik met een vraag ik kan hem via het netwerk laten streamen dan moet ik wel men laptop aan laten staan en dan kan ik vanuit daar films kijken die op mijn laptop staan moet wel via nero 4 home
maar nu het volgende probleem als ik hem via wifi stream dan krijg ik een wazige ondertiteling en als ik er een internetkabel van men speler naar men router en van men router naar men laptop
dan krijg ik een grote roze ondertiteling
heeft iemand een idee hoe ik dit op zou kunnen lossen mijn laptop draait op windows 7
had al zitten denken dat het misschien aan mijn set kan liggen omdat die 3d voorbereid is ...kwa geluid enzo
anders zou ik zo even echt nie weten

groetjes berry

3d maakt voor je geluid niks uit.
Wel voor beeld.
2d film aan het afspelen en set op 3d staan toevallig? (Zou ondertilteling probleem verklaren.)

Dan denk ik dat ik nog eens goed moet gaanzoeken hoe ik eventueel die 3D om kan schakelen naar 2D en ben ik eens benieuwd..
Dank je voor de informatie

Dan denk ik dat ik nog eens goed moet gaanzoeken hoe ik eventueel die 3D om kan schakelen naar 2D en ben ik eens benieuwd..maar dan heb ik nog 1 vraag als ik een film gedownload heb en ik doe die dan branden en steek die in de speler dan doet hij de ondertiteling wel normaal...
Dank je voor de informatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan