Goedemiddag,
Ik ben hier al vaker heel goed geholpen en mijn zoektocht op google etc. levert niks op.
Wat ik wil:
Ik heb een navigationform met horizontale en verticale buttons.
Ik wil aan de verticale buttons hetzelfde formulier hangen als target maar wil bij elke button een andere filter toepassen. Kortom ik heb 1 formulier met alle data en wil deze filteren per button van het navigation form zodat ik niet meerdere formulieren hoef te maken met de filter er al in.
Bij het openen van een formulier met filter gebruik ik bijvoorbeeld:
Nu wil ik eigenlijk hetzelfde maar ipv het formulier opnieuw openen wil ik het formulier dat aan de button hangt filteren.
Hopelijk is bovenstaande een beetje duidelijk en kunnen jullie mij op weg helpen naar de oplossing.
Alvast ontzetten bedankt!
Gr. Tim
Ik ben hier al vaker heel goed geholpen en mijn zoektocht op google etc. levert niks op.
Wat ik wil:
Ik heb een navigationform met horizontale en verticale buttons.
Ik wil aan de verticale buttons hetzelfde formulier hangen als target maar wil bij elke button een andere filter toepassen. Kortom ik heb 1 formulier met alle data en wil deze filteren per button van het navigation form zodat ik niet meerdere formulieren hoef te maken met de filter er al in.
Bij het openen van een formulier met filter gebruik ik bijvoorbeeld:
Code:
DoCmd.OpenForm "frmItemHeader", acNormal, , "[Item]= '" & Me.Item & "' And [Item_revision_level]='" & Me.Item_Revision_Level & "'"
Hopelijk is bovenstaande een beetje duidelijk en kunnen jullie mij op weg helpen naar de oplossing.
Alvast ontzetten bedankt!
Gr. Tim