SPY
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 25 sep 2004
een tijdje terug maakte iemand me hier op helpmij bekend met het progammatje Everest, had vaker de naam gehoord maar t zei me niets, tot dan.
een erg handig progammatje voor je temperaturen in de gaten te gaten, en allerhande andere dingen te doen. bij mij draait t goed, (maar heb t net 2 dagen geleden in gebruik genomen).
mijn broer heeft t een weekje geinstalleerd en, nu komt mn vraag;
bij hem stokt af en toe het beeldscherm, het freezed. wat het gebruik van Everest dus onmogelijk maakt. weet niet precies zijn specs, maar het is een 3,6 Ghz, 2 MB DDR.
kan iemand me hier misschien meer over vertellen, wat kan het freezen veroorzaken.
zn virus progamma is trouwens Kasparsky 7 mocht dat belangrijk zijn.
leon
een erg handig progammatje voor je temperaturen in de gaten te gaten, en allerhande andere dingen te doen. bij mij draait t goed, (maar heb t net 2 dagen geleden in gebruik genomen).
mijn broer heeft t een weekje geinstalleerd en, nu komt mn vraag;
bij hem stokt af en toe het beeldscherm, het freezed. wat het gebruik van Everest dus onmogelijk maakt. weet niet precies zijn specs, maar het is een 3,6 Ghz, 2 MB DDR.
kan iemand me hier misschien meer over vertellen, wat kan het freezen veroorzaken.
zn virus progamma is trouwens Kasparsky 7 mocht dat belangrijk zijn.
leon