Everest poker

Status
Niet open voor verdere reacties.

stephanie77

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
Mag ik gelijk met de deur in huis vallen...? Ik speel graag poker op intetnet via de pokerrooms. Voornamelijk Everest Poker. Nu doet deze van de ene op andere dag niets meer. Ik dacht ik gooi de tool van mn pc en installeer deze opnieuw. Niet dus, alles wat met everest poker te maken is voor mij geblokkeerd. Ik kom op geen enkele site waarvan ik de tool kan downloaden. Weten jullie misschien hoe dit kan komen?? Inmiddels ben ik de wanhoop nabij.De volgende zaken al geprobeerd, ik gebruik mcafee:Mcafee verwijderd en geprobeerd de tool te downloaden. Helpt niet, ik kom nog steeds niet op de www.everestpoker.com http://www.everestpoker.com. Komt dit door mijn internetbrowser of iets dergelijks..?Ik heb vista.Kunnen jullie aub helpen.. ik wordt hier gek van...alvast bedankt.

Bij mij doet die het ook net heb het vroeger ook wel is gespeelt ik denk dat de site er eff uitligt dus geduld

Nee, helaas niet.. hij geeft bij mij gelijk aan dat de webpagina niet kan worden gevonden..:((((

zelfde verhaal.. kom wel op de aangegeven site, maar zodra ik "nu downloaden" klik kom ik op site met de webpagina kan niet worden gevonden...

snap er niets van.. ben al een aantal dagen bezig.. heb zelfs mijn computer teruggezet naar fabrieksinstellingen.. en dan nog niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan