everest

Status
Niet open voor verdere reacties.

midem

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2001
hallo,heb net everest geinstalleerd op mn laptop om te kijken wat voor geluidskaart ik heb om een driver te downloaden maar bij het starten van everest gaat mn laptop opnieuw opstarten en stopt bij F2 device.Hij gaat dan ook niet verder met opstarten en moet hem opnieuw uit en aan doen.Probeer ik het om opnieuw everest op te starten slaat hij weer uit.Hoe kan dat? Alvast beankt

Wat voor merk/type laptop heb je?

het is al een oudje,het is een topline 8000 volgens mij iets van Tulip ofzo

ehm..OS?Zoveel verstand heb ik er ook niet van,misschien stom maar wat is OS?

OS = Operating System = Besturingssysteem = Windows of Linux bijvoorbeeld.:)

Misschien kun je er een mail aan wagen naar Tulip. Ik heb overal gezocht maar heb nog niets kunnen vinden over die laptop.

midem zei:
... bij het starten van everest gaat mn laptop opnieuw opstarten ...
Misschien helpt het om je antivirusprogramma tijdelijk uit te zetten. Everest 'kijkt' nogal diep en mogelijk start de antivirus daardoor opnieuw op.

Vr.Gr. Egel.

Was een poosje offline, maar om mijn vraag maar even toe te lichten: bij de "veel gestelde vragen" bij Everst vond ik een aantal OS'sen die niet door Everest worden ondersteund en omdat jij sprak over een wat "oudere" machine dacht ik heel even...........

Maar nee, 98 behoort tot de volledig ondersteunde OS'sen bij Everest.

eey allemaal,hartstikke bedankt voor jullie tips,ik heb everest er maar afgehaald en fresh diagnose geinstalleerd en daar doet ie het goed op,kan tenminste zien welke geluidskaart erin zit voor de benodigde driver.Nogmaals bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan