EVGA Nvidia GeForce 210

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jacques Haas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 aug 2003
Ik heb een HP M8060 (al een par jaartjes oud) in gebruik voor "huishoudelijk" gebruik, vooral door mijn vrouw: FB e.d.
Hierbij worden de twee ingebouwde speakertjes in monitor HP w 19ev gebruikt.
Nadat de originele videokaart het had begeven heb ik de GeForce210 gekocht en geinstalleerd.
Nu is de onboard audio verdwenen en krijg ik idd geen geluid over die twee kleine speakertjes.
Wanneer ik audioafspeelapparaten open staat er "Er zijn geen audioapparaten geïnstalleerd".
Wie kan me hiermee helpen want ik kan aan mijn vrouw niet verkopen dat ze er mee moet leren leven.

Tsja, zover ik kan zien heb je dan alleen audio over die videokaart, want de geïntegreerde geluidskaart wordt idd uitgeschakeld, dan.
Je zult dus ergens een insteekkaart moeten kopen die audio beschikbaar stelt (zou (als simpele PCI audiokaart) een euro of 10 tot 20 mogen kosten; alternatief koop je een USB-variant) óf een pc/tv combi-monitor kopen met geïntegreerde boxen die geluid over DVI of Displayport accepteren (en die monitor dan natuurlijk over DVI of Displayport aansluiten, dus wellicht moet er dan ook nog een DVI / Displayport kabel bij).

Simpele geluidskaarten: deze, deze, deze en deze (USB)

Tijs.

Laatst bewerkt:
Beste dnties,

Bedankt voor de tips. Ga komende week voor een soundcard.

JJH

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan