Eweka snelheid traag nu!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Luitjes,

Normaal download ik via Eweka met ongeveer 1100 KB echter nu kom ik niet hoger als 300 KB.
Op de site van Eweka staat wel een melding van drukte op de 25ste maar is het nu weer zo? Wie gebruikt ook Eweka en hebben jullie er ook last van?

Ik hoor graag,
Raymond Bos

Luitjes,

Normaal download ik via Eweka met ongeveer 1100 KB echter nu kom ik niet hoger als 300 KB.
Op de site van Eweka staat wel een melding van drukte op de 25ste maar is het nu weer zo? Wie gebruikt ook Eweka en hebben jullie er ook last van?

Ik hoor graag,
Raymond Bos

Welke reader zit je?

Doe een tracert naar je newsreader. Start --> Uitvoeren --> hier typ je cmd in --> tracert newsreaderx.eweka.nl, waarbij X staat voor je newsreader. Je pings horen normaal gesproken onder de 50 te zitten. Zitten ze erboven, dan heb je problemen met je connectie.

Dan is je verbinding gewoon goed.
Dan zou idd het probleem of in je newsreader of in Eweka kunnen zitten.

Ik vermoed het laatste, gezien ik de laatste tijd ook nogal eens last heb van schommelingen.

Ik zit op reader 21(voorheen op 12). Op 12 had ik nooit problemen.
Toevallig is eind van deze maand mijn abbo afgelopen. Ik laat hem ff 1 dag verlopen zodat ik weer op een nieuwe reader kom. Eweka kan je nl niet overzetten.

Ik heb maximaal drie downloads tegelijk lopen. Ik heb er nooit 8, kan ik dat instellen?

Het ziet er zo uit:
KLIKBAAR!

Laatst bewerkt:
Helpt niet echt.

Kijk eens naar het grafiekje van de downloadspeed hoe grillig dat is terwijl die altijd mooi constant is zitten er nu allemaal pieken en dalen in...en zakt vaak terug naar 0!

Laatst bewerkt:
Je zou je probleem eens kunnen wegzetten op het Eweka forum.

Ga ik maar eens doen.
Mag ik jou bedanken zover?

Bedankt..
smiley-channel.de_technik014.gif

Patrick, ik ben erachter.

Kaspersky hield de boel tegen. Het één en ander aangepast en het loopt weer als een tierelier.
Bedankt voor het meedenken.

Patrick, ik ben erachter.

Kaspersky hield de boel tegen. Het één en ander aangepast en het loopt weer als een tierelier.
Bedankt voor het meedenken.

Mag ik vragen wat je precies gedaan hebt ik heb denk ik hetzelfde probleem met kaspersky. :confused:

Ik hou je vraag in gedachten maar ik moet nu weg. Ik kom erop terug !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan