eweka

Status
Niet open voor verdere reacties.

nixs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Berichten
412
Hoi

Zijn er hier mensen die met eweka downloaden betaald dus.
Ik heb geen notie hoe die eweka reader eruit ziet,wanneer ik nl in mijn mail op de linken klik van de uploader en hun reader dan kryg ik kan pagina niet vinden.
Eweka doet leecher aanbevelen als programma maar dat programma is ook een betaal programma ik had eweka willen gebruiken met FTD samen maar ondanks dat eweka newsreaders heeft van 1 tm 25 dacht ik kryg ik hem niet te pakken.
Wie weet er raad ,,ik heb chello als provider

bvb dank
 
Eweka is geen reader, maar een usenet-provider. Dat betekent dat je met een (betaalde) account artikelen kunt downloaden van hun servers.

Om artikelen te downloaden met je gebruik maken van een reader, zoals Newsleacher of Newsbin.

Je kan binnen de aangeboden artikelen zoeken met de zoekfunties in je newsreader, of (beter) een extern programma als FTD.

Voor uitgebreide info over het gebruik van nieuwsgroepen, kijk op www.binaries4all.nl
Je vind daar uitleg over de werking en ook de instellingen van diverse programma's. Het is even een klus om er doorheen te lezen, maar het is allemaal heel begrijpelijk, stap voor stap uitgelegd. Als je de instructies netjes volgt, moet het zonder meer lukken.
 
Laatst bewerkt:
Het adres dat je door hebt gekregen via het mailtje is de url naar de nieuwsserver. Die moet je bij "serveradress" invullen bij je nieuwsreader.

Je kunt eerst met Grabit beginnen als nieuwsreader maar mijn ervaring daarmee was dat ik veel loze bestandjes terug kreeg. Tekstbestanden van 20Mb in plaats van de door mij geselecteerde RAR bestanden... (Echter nooit getest met Eweka, Grabit gebruikte ik toen in alleen nog de nieuwsserver van mijn provider gebruikte)

Maar goed, je zegt wel dat Newsleecher betaald is (Is ook zo) maar je hebt nu toch een betaalde nieuwsserver dus zoek en gij zult vinden ;)
 
Het adres dat je door hebt gekregen via het mailtje is de url naar de nieuwsserver. Die moet je bij "serveradress" invullen bij je nieuwsreader.

Je kunt eerst met Grabit beginnen als nieuwsreader maar mijn ervaring daarmee was dat ik veel loze bestandjes terug kreeg. Tekstbestanden van 20Mb in plaats van de door mij geselecteerde RAR bestanden... (Echter nooit getest met Eweka, Grabit gebruikte ik toen in alleen nog de nieuwsserver van mijn provider gebruikte)

Maar goed, je zegt wel dat Newsleecher betaald is (Is ook zo) maar je hebt nu toch een betaalde nieuwsserver dus zoek en gij zult vinden ;)
Iedere hulp is welcome maar eweka doet leech aanbevelen omdat ze met het veel eenvoudige programma die u noemt slechte ervaringen hebben dit schrijft u zelf ook al.
Ik heb en mail ontvangen met de inlog codes en de linken naar down en upload maar deze werken niet de downl kan hij niet vinden en bij de link upload komt er te staan deze site is niet gebouwd of afgebouwd dus welk programma moet ik gebruiken om mijn gegevens in te vullen ik begrijp er niets van.
Ik heb toch al bij ik weet het en dukeN gekeken maar hellas toch bedankt voor de reactie

groetjes
 
Eweka is geen reader, maar een usenet-provider. Dat betekent dat je met een (betaalde) account artikelen kunt downloaden van hun servers.

Om artikelen te downloaden met je gebruik maken van een reader, zoals Newsleacher of Newsbin.

Je kan binnen de aangeboden artikelen zoeken met de zoekfunties in je newsreader, of (beter) een extern programma als FTD.

Voor uitgebreide info over het gebruik van nieuwsgroepen, kijk op www.binaries4all.nl
Je vind daar uitleg over de werking en ook de instellingen van diverse programma's. Het is even een klus om er doorheen te lezen, maar het is allemaal heel begrijpelijk, stap voor stap uitgelegd. Als je de instructies netjes volgt, moet het zonder meer lukken.
Bedankd ik heb al FTD nu snap ik het al iets beter ik was al bij binaries4.all geweest daar staat idd heel goed hoe je bv FTD moet configureren het is zeker even door bijten als je het eenmaal weet gaat het vanzelf bedankd voor je reactie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan