exact audio copy

Status
Niet open voor verdere reacties.

muman2

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2011
ik weet niet of ik met exact audio copy in dit deel van het forum moet zijn maar ik probeer maar. Ik wil audio cd rippen met EAC. echter verschijnt steeds de melding: The file [language\\P2GRC.dll] is missing. Please reinstall application.
helaas helpt herinstalleren niet en ook oudere versies geven dit probleem.
ik kom via google uit bij een ander programma uit power2go. maar dat wil ik helemaal niet gebruiken.

Wie weet wat ik hier mee moet doen. is het iets van eac of misschien van de cd drive?

Muman

dank voor het snelle antwoord, maar helaas kan ik er niets mee om verschillende redenen:
1 het is geen antwoord op mijn vraag
2 ik wil esac gebruiken, maar ook daar gaat het niet echt om
3 ik vraag naar p2grc missing

ik wil met mijn auto en u suggereert dat ik ook de trein kan nemen. daar gaat het dus niet om en graag ook niet hier op reageren want dan krijgen we een topic wat helemaal niet meer over mijn vraag gaat.

nogmaals mijn vraag: wat betekent: The file [language\\P2GRC.dll] is missing. Please reinstall application. terwijl ik met eac een cd wil rippen. is dat van eac of van mijn drive afkomstig.

edit: ik krijg die melding ook als ik gewoon een cd wil afspelen.

Muman

Laatst bewerkt:
Ik zou toch Power2Go eens installeren om te zien of dat het probleem oplost.
Mocht dat niet zo zijn kun je het zo weer deinstalleren.

dank voor het snelle antwoord, maar helaas kan ik er niets mee om verschillende redenen:
1 het is geen antwoord op mijn vraag
2 ik wil esac gebruiken, maar ook daar gaat het niet echt om
3 ik vraag naar p2grc missing

ik wil met mijn auto en u suggereert dat ik ook de trein kan nemen. daar gaat het dus niet om en graag ook niet hier op reageren want dan krijgen we een topic wat helemaal niet meer over mijn vraag gaat.

nogmaals mijn vraag: wat betekent: The file [language\\P2GRC.dll] is missing. Please reinstall application. terwijl ik met eac een cd wil rippen. is dat van eac of van mijn drive afkomstig.

edit: ik krijg die melding ook als ik gewoon een cd wil afspelen.

Muman

sorry, mijn fout :thumb:

Lijkt mij dat Power2Go ooit geinstalleerd geweest is.......misschien een basic versie bijgekregen bij je schrijver?
Waarschijnlijk heeft dit programma een paar bestandsassociaties overgenomen van andere programma's en blijft dus na deinstallatie voor ellende zorgen...
Als je windows 7 hebt:Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Standaardprogramma's\Een bestandstype of protocol aan een specifiek programma koppelen.......daar de extenties die gekoppeld zijn aan Power2Go koppelen aan een ander programma,bijv. WMP....

het werkt weer. Power2go was inderdaad standaard meegeinstalleerd maar nooit eerder iets van gemerkt. Ik heb het eraf gehaald. Ook eac erafgehaald. Ook nog handmatig en daarna register geschoond en eac opnieuw geinstalleerd.

@helpendehand123: bedankt voor je reactie.

Muman2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan