Exact Globe Installatie probleem HELP?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroen1234567

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2012
Hallo iedereen,

Ik stel deze vraag namens een vriendin van mij die om hulp vroeg.
Ze is bezig met een opleiding boekhouden via de LOI en moet nu een programma gebruiken genaamd "Exact Globe"
Nu tijdens de installatie geeft deze een foutmelding: IMG-20120918-WA0000.jpg.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Eerder zei het programma al dat office niet goed was, dit had ik zelf al voor haar opgelost.

In ieder geval, Bij voorbaat dank en ik hoop dat iemand een oplossing heeft!

Gr,
Jeroen.

P.s. ze heeft een Asus laptop met windows 7 home premium 64bits.

Probeer eens te installeren "als administrator", rechter muisknop op install.exe of setup.exe

Groet Peter

Ik zal het tegen haar zeggen Peter. Ik hoop dat het lukt!
Zo niet, dan zal ik het even laten weten en zowel natuurlijk ook.

Gr,
Jeroen.

Helaas, het heeft niet geholpen. Ze krijgt nog steeds dit venstertje: IMG-20120919-WA0001.jpg.
Heb je nog een ander idee Peter? Of heeft iemand anders natuurlijk.

Gr,
Jeroen

Alhoewel ik niet van googlelinks houd, is het in dit geval makkelijker hem zo door te geven, zodat je zelf kunt kijken welke op jullie probleem van toepassing is.

PS. Welkom bij Helpmij.nl :)

Laatst bewerkt:
Hallo mumzel,

Dankjewel voor het maken van een uitzondering betreft google links! Het ziet er erg belovend uit en ik heb er waarschijnlijk al een oplossing tussen gevonden! Eerdaags zie ik haar weer en zal ik de oplossing proberen! Zodra dit lukt of mislukt zal ik het resultaat gelijk melden in deze topic zodat andere mensen met dit probleem antwoord zullen vinden.

Gr,
Jeroen.

Sorry voor de late reactie, ik had mijn vriendin al een tijd niet gezien. De uiteindelijke oplossing was een office 32 bit op de laptop ipv 64 bit. Hier kon het programma blijkbaar niet mee samen werken..

Mvg,
Jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan