Exact Search Bar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Ik heb de laatste tijd, regelmatig bijna dagelijks Hitman Pro laten draaien, sinds hierbij Spyware doctor aan toegevoegd is, zie ik regelmatig dat er infectie's aangetroffen worden, verder laat ik nog microsoft anti spyware Beta draaien CCleaner

Is dit ernstig, ik heb mijn firewall konstant bijstaan, dus ik begrijp het niet bij een eerste keer zou het mij logisch lijken maar daarna nietmeer.

Hoe zit dit....? wie o wie

Maar ik vind dat je daar bijna nooit antwoord krijgt, hoe zit dat

Geplaatst door Mulcoa
Maar ik vind dat je daar bijna nooit antwoord krijgt, hoe zit dat

We helpen daar tientallen mensen per dag. Zo zit dat.

Maar het aantal geplaatste logs is zo enorm groot, dat het soms even kan duren voordat je antwoord krijgt. Vergeet niet dat alle deskundigen daar geheel vrijwillig en in hun vrije tijd helpen, naast een full-time baan of werk/studie. Probeer daar wat begrip voor op te brengen.

tijd

Ik heb daar zeker begrip voor maar is drie weken niet een beetje lang, ik heb hem zeker geen kick gegeven maar dit vindt ik zonder iets te vernemen wel erg lang..?? of moet ik op nog langere wachtijden rekenen 72 uur wordt er gezegd,,
en als er dan gereageerd wordt moet je een nieuwe log plaatsen en dan hoor ik weer niets.

Ik blijf er begrip voor houden en een goed stuk werk, maar iets meer over de te verwachten wachttijden zou wel prettig zijn.

Re: tijd

Geplaatst door Mulcoa
Ik heb daar zeker begrip voor maar is drie weken niet een beetje lang, ik heb hem zeker geen kick gegeven maar dit vindt ik zonder iets te vernemen wel erg lang..?? of moet ik op nog langere wachtijden rekenen 72 uur wordt er gezegd,,
en als er dan gereageerd wordt moet je een nieuwe log plaatsen en dan hoor ik weer niets.

Ik blijf er begrip voor houden en een goed stuk werk, maar iets meer over de te verwachten wachttijden zou wel prettig zijn.

Hoe bedoel je?

Het eerste log dat je op ASO plaatste was inderdaad over het hoofd gezien. Maar toen Bobbi Flekman alsnog reageerde, heb jij niet de moeite genomen nog te reageren: http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?t=5636. Wat verwacht je dan nog van ons?

Je tweede log heb je vanavond pas geplaatst en daar komt vast binnen enkele dagen wel antwoord op. En is het na drie dagen niet beantwoord, plaats dan gewoon even een berichtje erbij om het opnieuw onder de aandacht te brengen. Zo moeilijk is dat toch niet?

(Sorry hoor, maar ik word er een beetje moe van dat mensen hier op Helpmij gaan zitten klagen over het feit dat het soms even duurt voordat hun log op ASO wordt bekeken, terwijl we op ASO keurig hebben aangegeven wat je kunt doen als je log over het hoofd wordt gezien.

We zitten daar verdorie al onze vrije tijd te besteden aan het verwijderen van de rotzooi die iedereen maar binnenhaalt door allerlei foute sites te bezoeken met slecht beveiligde pc's, en wat je ervoor terugkrijgt zijn vooral klachten, klachten en nog eens klachten. Misschien moet ik er maar helemaal mee ophouden.)

log

Ok, gedeeltelijke fout van mijn, ik zal niet meer klagen, sorry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan