Exacte geheugen pc? en Upgraden mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Kan iemand mij vertellen hoeveel geheugen ik nou precies op mijn pc heb staan? Ik heb hier niet zo veel verstand van. En kan ik dit geheugen uitbreiden op mijn pc? zo ja, waar kan ik dit extra geheugen downloaden? Hoor het graag van jullie.

Groet,
Reindert

Moederbord : Acer Navarro
Chipset : ATI RS482
Processor : AMD Turion 64 Mobile MK-36 @ 2000 MHz
Fysiek Geheugen : 1024 MB (2 x 512 DDR2-SDRAM )
Videokaart : ATI Radeon Xpress 1100
Harde Schijf : FUJITSU (120 GB)
DVD-Rom Station : PHILIPS DVD-RAM SDVD8821
Monitor Type : 20 inches
Netwerkkaart : Realtek Semiconductor RT8139 (A/B/C/810x/813x/C+) Fast Ethernet Adapter
Netwerkkaart : Broadcom Corp BCM4309 802.11a/b/g
Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 3
DirectX : Versie 9.0c (november 2006)

Hoi,

Je hebt aan Fysiek Geheugen : 1024 MB 2 x 512 DDR2-SDRAM in je pc.
En je kan geen geheugen downloaden alleen reepjes geheugen eventueel kopen ik ben even kijken hoeveel je kan hebben.

Modag

Laatst bewerkt:
Modag,

Is dat veel geheugen wat ik op mijn laptop heb?

Groet,
Reindert

Hoi,

Ik weet niet wat je met het notebook doet en wat je wil gaan doen maar voor xp opzich is het wel voldoende om xp er mee te draaien of heb je problemen ergens mee?

Modag

Modag,

Nee ik heb geen problemen met mijn pc. Ik was alleen nieuwschierig naar hoeveel geheugen ik nou eigenlijk had op mijn laptop. Het laatste probleem wat ik had was met mijn explorer7. Maar dat heb ik met behulp van de helpmij site weten op te lossen door windows explorer 8 te downloaden. Nu op dit moment heb ik nergens problemen mee. En ik gebruik mijn laptop hoofdzakelijk voor surfen op het net, af en toe een puzzel, af en toe eens een game spelen op mijn pc, msn messenger chatten dus, veel mail verkeer. verder doe ik er geen zware dingen mee met mijn pc.

Groetz,
Reindert

Hoi,

Als alles een beetje flot loopt zou ik het zo laten en ander kan je tot 2 gig volgens mij upgraden.

Modag

Hoi Modag,

Ja alles loopt eigenlijk verders goed. Heb geen verdere problemen met mijn laptop of zo. Kun je mij uitleggen wat 2 gig precies inhoud? En hoeveel meer geheugen is 2 gig dan mijn huidige geheugen van 1024 mb? Hoor het graag van jou modag.

Groet,
Reindert de vos

Hoi,

Is dus 2 x zoveel als dat je nu hebt.
En in principe zou het notebook er wat vlotter mee kunnen werken.

Modag

Modag,

Zo dan:eek: Het dubbele van wat ik nu aan geheugen heb:) Kun je mij zeggen waar ik dit extra geheugen kan kopen? En hoe ik het moet instaleren? Hoor het graag van jou modag.

Reindert

Hoi,

Je kan het bij elke pc winkel kopen als ik jou was zou ik het notebook onder mijn arm nemen en even bij de plaatselijke pc boer vragen of hij dat even kan regelen . Krijg je in ieder geval het juiste geheugen en kan je gelijk kijken of het werkt.

modag

Alloha Modag,

Thanks voor de info:thumb: Ik ga zeker even kijken bij de plaatselijke pc shop hier. En ja, in de shop kun je gelijk zien of het werkt. Lijkt mij wel mooi als mijn pc wat snellen reageerd.

Groet,
Reindert

Hoi,

Ja is altijd wel fijn, alleen kost het wat geld gelukkig staat het geheugen niet zo duur in prijs op dit moment.

Modag

Hoi Modag,

Ik heb net even een mail gestuurd naar de pc shop over het verhogen van het geheugen. Nu ff afwachten wat ik als bericht terug ga krijgen van deze shop.

Groet,
Reindert

Hoi,

Daar zal je nu niet meer horen denk ik zal maandag wel worden .

Modag

Alloha modag,

Nee dat zal vandaag niet meer gebeuren een antwoord van de pc shop, maar wacht wel tot maandag. Zij komen vanzelf wel met een antwoord op mijn vraag aangaande het verhogen van het geheugen.

Groet,
Reindert het geheugen

Hoi,

Hoop maandag te horen dat het wel of niet gelukt is.
en een prettige zondag

Modag

Modag,

Ik laat het je weten zodra ik een antwoord heb van de shop dan klap ik wel ff een berichtje op de site. En ook een goede zondag.

Reindert

Modag,

Zag net op je profiel dat ik je een persoonlijke mail kan sturen. Zodra ik antwoord heb krijg je van mij een mail.

Reindert

Moguh Modag,

Wat is volgens jou het beste? Een laptop of een desktop? Ik heb nu een laptop met dus alles in een geen los schrem en kast. Ik heb gekeken op de site van hp en acer en daar staan laptops die tot 8 gig geheugen gaan en dat is havey. En heb ook gekeken naar een desktops die ook tot 8 gig geheugen gaan. Hoor graag jou mening wat jij denkt dat het beste is?

Groetz,
Reindert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan