exacte locatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

j.vanneutegem

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2002
Ik krijg het niet (meer) voor elkaar om (google?) gebruik te (laten) maken van mijn exacte locatiegegevens.
Wanneer ik bijv. "weer" zoek via google krijg ik wel zoekresultaten, maar dan staat daar een andere locatie bij en wanneer ik aangeef "precieze locatie zoeken" doet hij dat niet. Onderaan bij Google staat ook locatiegegevens onbekend.

Alle instructies die ik heb gevonden op internet heb ik nagelopen en uitgevoerd met uitzondering van de onderstaande. Wat ik ook doe, nergens vind ik waar ik exacte locatie kan aanvinken.
Er staan alleen maar zaken die betrekking hebben op zoekgeschiedenis.
Ik zal ergens misschien wel iets verkeerd hebben ingesteld, maar heb geen idee meer waar ik zoeken moet.

Stap 1. Schakel 'Exacte locatie' in

'Exacte locatie' is standaard ingeschakeld, dus als u deze instelling niet eerder heeft gewijzigd, kunt u deze stap overslaan.
1.Ga naar de pagina Zoekinstellingen.
2.In het gedeelte 'Exacte locatie' selecteert u Nieuwe precieze locaties van mijn apparaat gebruiken..
3.Raak onder aan de pagina Opslaan aan.

Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?

Ik heb een Samsung S2 plus met android 4.2.2. Voorheen kon het wel, dus ik begrijp niet goed waarom het nu niet meer kan....
Kan me wel herinneren dat ik een keer de vraag kreeg om locatiegegevens toe te staan o.i.d. en dat ik dat toen heb geweigerd per ongeluk.
Maar dat moet toch weer ongedaan gemaakt kunnen worden lijkt mij?

Vriendelijke groeten,

Jacqueline

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan