Examenstunt Script

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjoll

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2007
Hallo,

Wij hadden het idee om iets van een examenstunt te doen met de computer.
We hadden in gedachte om een soort van script te maken (die overgens niet schadelijk is maar gewoon voor de gein)
De bedoeling is dus dat we op ons school netwerk een soort van script willen plaatsen.
Dat de computer gwn ff gaar gaat doen zoals de cd lades die open gaan en een systeem geluid geeft of de computer laten uitschakelen enz. De cd en geluidjes lukt ons wel maar nu komt het moeilijke....

We willen dus dat het via één computer via het netwerk wordt verspreid (dus niet de server want daar kunnen wij niet bij komen maar gwn een computer die via het netwerk is verbonden)
We willen dan dat we op één computer het script kunnen zette en het zichzelf verspreid over het netwerk...

Daarbij iets van een tekst te krijgen het liefst niet in z'n popup net als msgbox " - " maar fullscreen zeg maar alsof je in dos zit.

En het liefst ook dat het bestand zichzelf na 24 uur verwijderd zodat ze er maar één dag last van hebben want het moet wel leuk blijven!!!

Heeft iemand een ideE?? ik weet dat het veel is gevraagd maarja liever proberen dan niet proberen...

Overgens willen wij niet schade toebrengen aan de computers op school ofzo door een virus te maken we willen gewoon een geintje trappen...

Met Vriendelijke Groet,
Mitch

Laatst bewerkt:
Naar mijn weten heb je bij examenstunts nog altijd toestemming van het bestuur / directie nodig.

Als je dus toestemming hebt kun je gewoon contact opnemen met de ICT-afdeling, die weten wat de mogelijkheden zijn.

Je zult hun sowieso wel op de hoogte moeten brengen, a: omdat ze waarschijnlijk de boel hebben dichtgetimmerd en b: ze zullen niet blij zijn met allerlei telefoontjes van mensen die zeggen dat niets meer werkt.

Verder kan ik mij voorstellen dat mensen niet blij worden wanneer ze met een verslag bezig zijn en de pc ineens afsluit.

Naar mijn weten heb je bij examenstunts nog altijd toestemming van het bestuur / directie nodig.

Als je dus toestemming hebt kun je gewoon contact opnemen met de ICT-afdeling, die weten wat de mogelijkheden zijn.

Je zult hun sowieso wel op de hoogte moeten brengen, a: omdat ze waarschijnlijk de boel hebben dichtgetimmerd en b: ze zullen niet blij zijn met allerlei telefoontjes van mensen die zeggen dat niets meer werkt.

Verder kan ik mij voorstellen dat mensen niet blij worden wanneer ze met een verslag bezig zijn en de pc ineens afsluit.

ja weet ut je hebt gelijk maar toch,
het was maar een idee...
Ik vroeg alleen ff over de mogelijk heden...

Edit:

Weetje laat maar heb de oplossing al tog bedankt voor je mening over dit onderwerp....

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan