• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel 2000 cursusboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

tweaker-casemod

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
hey, ik heb even een vraagje. Binnekort gaan wij op vakantie en mijn vader wil een beetje meer kennis vragen van excel 2000 (laptop van het werk gaat mee). Nu is voor mij engels geen probleem maar aangezien in mijn vaders schooltijd er bar weinig engels gegeven werd vindt hij dit niet het meest handige. Daarom mijn vraag: weten jullie goede nederlandse curcusboeken over excel 2000 (+URL aub). Ik heb al op de site van bol gekeken maar die was tijdelijk buiten bedrijf. Hebben jullie dus toevallig al andere alternatieven? (zoals ISBN nummer zodat ik het via een andere site zou kunnen bemachtigen)

Hoi,

Stuur even een mailtje via mijn onderstaande link, dan krijg je de digitale versie van een boek etc. etc. retour.

excel 2000 vind je misschien al wel in een tweedehandsboekwinkel (de sleghte,...)

steven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan