• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel 2003 - grafieken - probleem gestapelde velden

Status
Niet open voor verdere reacties.

panlaan

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2007
hallo allemaal,

Zie attach, betreft hier een grafiek (Excel 2003) met gestapelde velden, hierin zijn opgenomen uren reeds in opdracht en daarboven op een nieuw project, tot zover geen probleem.
Echter ik wil graag een "basislijn" inbrengen met de beschikbare capaciteit (zijnde 2500 uur per maand) nu doe ik dit door deze in te "tekenen" maar het lijkt mij dat dit eleganter kan.

bij voorbaat dank voor jullie moeite

Peter

Bijlagen

In de bijlage datgene wat je bedoeld?

[door een gestapelde grafiek te maken van de gegevens krijg je 3 stapels op elkaar]
[door alleen de stapel te selecteren, die van de norm, en dan rechtermuisknop klikken en grafiektype te kiezen, dan lijngrafiek, dan maakt hij van deze een lijn]

Succes

Bijlagen

In de bijlage datgene wat je bedoeld?

[door een gestapelde grafiek te maken van de gegevens krijg je 3 stapels op elkaar]
[door alleen de stapel te selecteren, die van de norm, en dan rechtermuisknop klikken en grafiektype te kiezen, dan lijngrafiek, dan maakt hij van deze een lijn]

Succes

Timmiesch

zoals gewoonlijk lag de oplossing zo voor de hand dat ik mij er bijna voor schaam, maar je oplossing is precies wat nodig had.

Hartelijk dank

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan