• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel 2003 na installatie op windows 11 niet goed werkend

willem 2

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2008
hallo ik heb mijn microsoft office pakket uit 2003 geinstalleerd op mijn laptop met windows 11 om excel te gebruiken.
alles werkt perfect. maar ik kan niets opslaan , programma loopt dan vast.
iemand een opossing of een ander gratis excel programma om te downloaden.
P.s ik werkte altijd alleen maar met dit programma en wil dit graag blijven gebruiken.

willem

Da's wel een oudje!
Ik heb zojuist, om het te testen, Office 2003 geïnstalleerd op Windows 11.
In Excel een document gemaakt en kon deze zonder enig probleem opslaan.
Geen idee helaas waarom het bij jou fout gaat.
Krijg je dan ook nog een foutmelding?

dag edmoor,

ik krijg alleen opslaan (reageert niet) en loopt dan vast. ik wilde ook excel online van
microsoft proberen maar kan nergens zien en hoe ik een blad kan opslaan.

Heb je gedaan wat ik deed?
Een nieuw document gemaakt?
Of heb je eerst een bestaand document geopend door erop te dubbelklikken?

sorry , late reaktie.
ja , een nieuw bestand geopend en wat formules er neer gezet en proberen op te slaan.
helaas niets mogelijk.
programma nog een keer verwijderd en opnieuw via disk geinstalleerd. disk is geen kopie of illegaal.
helaas.
raar maar ik had excel via de officele website van microsoft gedownload en op mijn bureaublad neer kunnen
zetten ( toch gelukt) maar ook deze werkt prima tot ik deze probeer op te slaan . deze gaf wel aan dat
er commpabilteits problemen zijn. na dit te hebben weg geklikt kreeg ik dus weer alleen dat ik het niet
kon opslaan.

Laatst bewerkt:
Die software is 22 jaar oud en 1 van de slechtste (minst stabiele) versies die ze ooit hebben gemaakt. Koop voor een paar euro een licentiekey voor office 2024 of installeer Libre Office.

Dit soort troubleshooting was in 2003 al een ellende. Laat staan dat we er nu nog acher moeten gaan komen wat er in hemelsnaam misgaat.

deze heeft tot eind vorig jaar nog goed gewerkt op dezelfde laptop , en het werken met deze oudere
versie gaat me makkelijker af dan de nieuwere versies.
ik kreeg zomaar dit probleem en had hem daarom opnieuw geinstalleerd.
p.s als gepensioneerde gebruik ik dit programma alleen als hobby om iets uit te rekenen bv wbt zonnepanelen t.o.v. een accu over een jaar gezien ook voor andere mensen.

Gebeurt dat bij zowel Opslaan als bij Opslaan als... ?

Terug
Bovenaan Onderaan