Ongeslepen
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 19 feb 2008
Goedendag,
Ik probeer op een server met windows 2003 standard edition en IIS 6 het volgende uit te voeren in een ASP pagina via JScript:
Ik probeer een plaatje in excel 2003 toe te voegen via de methode pictures.insert()
Dit werkt echter alleen wanneer ik als locatie, van het te voegen plaatje, een locatie op de harde schijf opgeef.
Dit werkt niet wanneer ik als locatie van het plaatje een URL opgeef.
Wanneer ik een URL als locatie opgeef dan krijg ik de volgende foutmelding:
'Methode Insert van klasse Pictures is mislukt.'
Wanneer ik dezelfde ASP pagina oproep op een windows 2000 server met IIS 5 en via een pc
met Windows XP Prof. en IIS 5 dan werkt deze functie wel en kan ik een URL als locatie opgeven.
Wat moet ik doen om het werkend te krijgen op de windows server 2003 met iis 6?
Alvast bedankt
edit:
wellicht, heb ik mijn vraag in de verkeerde sub forum geplaatst. Als dat het geval is zou ik het graag willen weten
onder programmeren misschien?
Ik probeer op een server met windows 2003 standard edition en IIS 6 het volgende uit te voeren in een ASP pagina via JScript:
Ik probeer een plaatje in excel 2003 toe te voegen via de methode pictures.insert()
Dit werkt echter alleen wanneer ik als locatie, van het te voegen plaatje, een locatie op de harde schijf opgeef.
Dit werkt niet wanneer ik als locatie van het plaatje een URL opgeef.
Wanneer ik een URL als locatie opgeef dan krijg ik de volgende foutmelding:
'Methode Insert van klasse Pictures is mislukt.'
Wanneer ik dezelfde ASP pagina oproep op een windows 2000 server met IIS 5 en via een pc
met Windows XP Prof. en IIS 5 dan werkt deze functie wel en kan ik een URL als locatie opgeven.
Wat moet ik doen om het werkend te krijgen op de windows server 2003 met iis 6?
Alvast bedankt
edit:
wellicht, heb ik mijn vraag in de verkeerde sub forum geplaatst. Als dat het geval is zou ik het graag willen weten

onder programmeren misschien?
Laatst bewerkt: