picker1100
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 jul 2009
- Berichten
- 21
Goedemiddag,
Ik heb een uitdaging in Excel heeft iemand een oplossing voorhanden.
Ik heb een werkblad in Excel gemaakt, binnen dit werkblad haalt Excel automatisch gegevens op vanaf een Sharepoint site zoals bijvoorbeeld: naam, datum, enz...
Wat ik nu wil is dat er met een druk op een knop op het Exceltabblad automatisch een nieuw tabblad wordt gegenereerd, maar dit tabblad moet de naam krijgen die automatisch van de Sharepoint site wordt gehaald en de andere gegevens zoals datum e.d. moeten automatisch op het nieuwe tabblad worden meegenomen. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan realiseren??
Alvast bedankt voor de hulp!!
Ik heb een uitdaging in Excel heeft iemand een oplossing voorhanden.
Ik heb een werkblad in Excel gemaakt, binnen dit werkblad haalt Excel automatisch gegevens op vanaf een Sharepoint site zoals bijvoorbeeld: naam, datum, enz...
Wat ik nu wil is dat er met een druk op een knop op het Exceltabblad automatisch een nieuw tabblad wordt gegenereerd, maar dit tabblad moet de naam krijgen die automatisch van de Sharepoint site wordt gehaald en de andere gegevens zoals datum e.d. moeten automatisch op het nieuwe tabblad worden meegenomen. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan realiseren??
Alvast bedankt voor de hulp!!