Excel 2007 VB Formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mike070

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2010
Hoi,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ben bezig met het maken van een tabel die gevoed wordt vanuit een in te vullen formulier. Met wat zoekwerk heb ik het meegestuurde bestand tot zover gekregen. Nu heb ik twee vragen:
1) Waarom wordt TextBox7 van mijn formulier niet meegenomen?
2) Is het mogelijk om TextBox1 en Textbox2 bij de eerstvolgende invoerregel te laten vullen met de gegevens van de invoerregel voor deze? Deze twee eerste velden hoeven niet altijd met een nieuwe invoer gevuld te worden en zouden zo "doorgenterd" kunnen worden.

Bekijk bijlage 179382

Alvast bedankt,
Mike

Tekstbox7 werd niet meegenomen omdat je de tab volgorde niet goed had staan, hij ging van textbox6 naar de opslaan button.

Dit heb ik aangepast in het bestandje wat in de bijlage zit Bekijk bijlage Kopie van Uitprobeer(JZ).xlsm

Als na het invullen van het formulier besloten word om nog meer gegevens in te voeren (dus zonder het formulier te sluiten) blijven de gegevens in textbox1 en 2 staan. (ik heb dit aangegeven in de code)

Bij het opnieuw openen van het formulier zijn alle velden weer leeg.

Laatst bewerkt:
Visual Basic is iets anders dan Visual Basic for Applications, VBA is programmeren binnen Office applicaties. Verplaatst naar juiste sectie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan