• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel 2007, Voorraad maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

atjelie

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2005
Goedendag,

Ik wil graag een voorraadbeheer systeempje maken in excel.
Ik heb al aardig wat geprobeerd, maar het lukt mij steeds maar niet. Kunnen jullie mij helpen daarbij.
Wat ik wil is (zie bijlage):

1)Als ik in Kolom I Fiat toevoeg, dat dan artikel MWP2TB-10 en TT258-50 in aantallen wordt verminderd in kolom D. Vermindering moet met 2 of 5 etc.

2)Wat ik ook wil is, jullie kunnen zien dat ik het heb geprobeerd maar het lukt niet helemaal. Als ik op bestellen druk, dan wordt Afname naar 0 gebracht. Wat er dan moet gebeuren is dat de voorraad opgeteld wordt op de toename. Dus eigenlijk moet eerste de voorraad bij toename opgeteld worden en direct de afname op 0 gezet worden. Dit moet gebeuren wanneer ik op bestellen druk.

Kunnen jullie mij hierbij helpen?

http://www.worksheet.nl/forumexcel/attachments/vragen/27633d1297070841-excel-2007-voorraad-maken-onderdelen-voorraad-copy-xlsm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan