• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjoetje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 apr 2007
Berichten
4
Hallo allemaal,

Zouden jullie mij met het volgende kunnen helpen :

- in bijgevoegd bestand een formulier maken wat automatisch de data op tab 2 plaats
- status moet veranderdbaar zijn
- wanneer er een nieuwe item is ingeschoten moet er een melding komen met bestand opslaan en e-mailen. Bestand moet bij antwoord " ja " worden opgeslagen op standaard locatie en worden gemailt naar een standaard mail adres.

Ik hoop dat jullie het begrijpen en mij hiermee kunnen helpen ?

merci alvast !

Groet,

Sjoerd
 

Bijlagen

  • leads call me.xlsx
    12,8 KB · Weergaven: 26
Voor al hetgeen jij vraagt zijn er met de zoekfunctie van dit forum ontelbare voorbeelden te vinden. Heb je dan nog een specifieke vraag, dan helpen we je graag verder, maar om afgewerkte toepassingen te maken staan de helpers niet te springen.
Stel dus eerst zelf je formulier samen, met de code erachter kunnen we je dan zeker verderhelpen.;)
 
het een en ander is gelukt. echter lukt me 1 ding niet. Een knop dat het bestand opslaat en automatisch verzend als bijlage naar mail adres "x".
Heb verschillende dingen op het forum gevonden echter mijn kennis is niet voldoende om het voor elkaar te krijgen ;) Iemand die mij hier mee kan helpen ?
 
Moet er opgeslagen worden onder een vaste naam ? Of wordt de naam opgebouwd uit een celwaarde, nummer, datumwaarde ? Het mailadres, is dit een vaste waarde of ook variabel uit een bepaalde cel ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan