• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel 2010/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

schilderehbo

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2015
Ik heb een office 365 Home en daar een excel bestand in draaien met macro's dat loopt soepel en vlot en goed.
Nu heb ik dit bestand op mijn andere laptop gezet beetje bedoeld als backup e.d. maar daar geeft een macro ineens een foutcode 1004 op.
Heb met legenda gegevens te maken e.d (staat op internet). heeft dit te maken dat dit een oudere office versie is van (2010) ?

alvast bedankt.

Post het foutschermpje eens even.

Volgens mij is 1004 een vrij algemene code voor object niet gevonden. Dus als je een andere mappenstructuur of weet ik veel wat anders hebt op jouw andere laptop dan zal je dat hetzelfde of dynamisch moeten maken. Welke oudere versie dan XL-2010 gebruik je?

Volgens mij is 1004 een vrij algemene code voor object niet gevonden. Dus als je een andere mappenstructuur of weet ik veel wat anders hebt op jouw andere laptop dan zal je dat hetzelfde of dynamisch moeten maken. Welke oudere versie dan XL-2010 gebruik je?

Oke map structuur is exact het zelfde. Dynamisch klinkt mij wel aardig in de oren hoe maak ik een macro dynamisch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan