• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel 2010 BTW/Marge knop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

riecardow93

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jan 2014
Hallo mensen,

Na een hele poos mee gelezen te hebben heb ik nu toch maar besloten een account aan te maken, en dan gelijk maar een vraag te stellen :d
Ik zit met het volgende;
Voor mijn vader heb ik de standaard Microsoft factuur gedownload die bij het opslaan van het document het factuur nummer ophoogt met 1. Werkt verder allemaal prima maar er is een dingetje waar ik niet uit kom.
Onderaan de tabel met kosten staat een regel BTW/Marge. Deze telt heel simpel het subtotaal en alle andere bedragen bij elkaar op. Nou is het zo dat mijn vader niet altijd BTW invult, maar soms een marge. Als ik dan op de berekening achter BTW/Marge klik en vervolgens op delete druk, haalt die niet alleen het bedrag weg, maar ook de formule.
Weet iemand van jullie of het mogelijk is om op de factuur een knop te maken om te kiezen tussen BTW en Marge? Dat die dan bij BTW wel een berekening maakt, en bij Marge niet.
Heb de factuur erbij gedaan, word het misschien wat duidelijker van.
En nog 1 dingetje. De tabel onderaan de factuur had standaard 4 rijen, echter waren er maar 2 nodig. Nu heb ik dus 2 lege kolommen over, hoe krijg ik deze weg?Bekijk bijlage Kopie van Nota.xlsm

Alvast heel erg bedankt!

Ricardo

Precies waar ik naar opzoek was, je bent geweldig!
Heb jij trouwens ook een idee hoe ik de 2 kolommen onderaan (aantal en de lege kolom, weg krijg)?
Nogmaals bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
Kleur de kolommen en cellen die weg moeten eens rood.
Want in mijn visie staan er geen cellen /kolommen te veel op uw blad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan