• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel 2010 bug in grafieken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Norbertus

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2007
Beste lezers,

Sinds enige weken maak ik gebruik van Excel 2010, maar loop tegen het volgende probleem aan.

Wanneer ik een grafiek als opbject invoeg in een werkblad en vervolgens probeer de y-as aan te passen (bv. aantal decimalen etc) loopt continue excel 2010 geheel vast.

Hebben hier meer mensen ervaring mee? En weet iemand hiervoor de oplossing?

Norbertus , ik kan en wil dit voor jouw testen :) plaats je even een bestandje waarin het fout loopt ? ;) Ik heb de excel 2010 test versie alsook recent de betaal versie office professional plus 2010 .

Laatst bewerkt:
In mijn beta versie werkt het , heb een zestal bewerkingen gedaan en geen enkel probleem .
Ik doe er het excel 2010 bestandje bij .

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Norbertus , het bestandje dat ik gisteren in 2010 maakte heb ik nu eens in 2007 geprobeerd en daar krijg ik wat je omschrijft > vast , traag reageren of beeld weggaan . In 2010 kan ik aanpassen zoveel ik wil .
Zou het te maken hebben in welke versie de grafiek gemaakt wordt ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan