• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel 2010 Pop-up Waarschuwing

Status
Niet open voor verdere reacties.

GeenExpert

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2016
Beste mensen,

Ik heb het hele internet afgestruind, maar zo geen oplossing gevonden (en of dit mogelijk is).

Ik ben bezig in Excel 2010 om een soort van werk- c.q. voortgangslijst te maken. Hierin heb ik al met voorwaardelijke opmaak dossiers gemarkeerd met een (te) lange doorlooptijd. Wat ik daarnaast nog graag zou willen hebben is een pop-up bericht bij het openen van dit bestand voor dossiers die de maximale doorlooptijd hebben overschreden. Is dit mogelijk en zo ja, hoe krijg ik dit voor elkaar? Alvast bedankt voor de tips.

Door alvast eens een bestandje te posten zodat we zien hoe het er uitziet.

Bij deze het bestand dat ik tot nu toe gefabriceerd heb. Ivm vertrouwelijke gegevens wel gedeeltelijk uitgekleed. Ik wil dus eigenlijk een bericht in een pop-up als een dossier langer dan 15 dagen in behandeling is.

Bijlagen

Wellicht en en als het irritant wordt zal ik het er ook zeker uithalen, maar zeker als dit een lange lijst wordt, lijkt het mij handig direct een 'alert' te krijgen van alle dossiers die over tijd zijn.

Bedankt voor de moeite, ik ga er even mee aan de slag, kom er nog op terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan