• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel 2010 t.o.v. Excel 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evelthoven

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Goedemiddag,

Weet iemand wat de verschillen zijn in Excel tussen Microsoft Office 2007 en 2010 ?

Bedankt

Gr.
Eric

ik ben een basis gebruiker maar voor mij is het puur opmaak veel knopjes ziten ergens anders

Verbetering 2010

De verbetering die ik zie is dat je een eigen tabblad kan maken waar je, je eigen macros met allerlei handigheidjes bij elkaar hebt staan. Heb hier in 2003 ook veel gebruik van gemaakt en vond dit een flink gemis in 2007.

Hoi Rob,

Ik zie dat ik een fout heb gemaakt. Mijn opmerking was bedoelt voor EVELTHOVEN. Die stelde de vraag wat de verschillen tussen 2007 en 2010 zijn.
In 2007 heb ik gebruik moeten maken van een alternatief om toch mijn eigen macro's snel te kunnen activeren. Zo heb ik diverse sorteer macro's altijd bij de hand maar ook allerlei andere handigheidjes die wat muisklik werk schelen. Op het werk gebruik ik nog 2003 en daar kan je gewoon je menu uitbreiden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan