• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel 2010 tablad bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vriesacker

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
Bij het werken met excel 2010 blijft het tabblad Bestand in het LINT steeds aanstaan.

M.a.w. als ik werk in EEN WERKBLAD bijv. start, na een bewerking te doen, springt steeds het tabblad bestand aan.

Hoe kan ik dit vermijden?? Als ik werk in een ander tablad bijv. start of gegevens of formules wens ik daar verder te doen en niet steeds opnieuw het tabblad aan te klikken omdat hij steeds automatisch op tabblad bestand komt te staan.

Laatst bewerkt:
niet toevallig vba code achter je blad zitten?

Ja inderdaad, maar bij excel 2007 heeft dat bestand het niet, hij heeft het ook bij een gewoon bestand

Kan je even een het bestandje hier uploaden? Als het te groot is of er gevoelige info in staat dan deze even weggooien. En dan natuurlijk opslaan als kopie. Het gaat om de structuur en de code.

En ja wat is nu het probleem? Bij mij staat er file en daar kan ik op klikken. Als iets in het aangepaste lint van XL-2010 staat heeft dit toch niet met jouw vraag te maken. Dus ik denk dat we langs elkaar heen babbelen. Het lint is een balkje met opdrachten. Tabje staan onderin.

Laatst bewerkt:
Bij het werken met excel 2010 blijft het tabblad Bestand in het LINT steeds aanstaan.

M.a.w. als ik werk in EEN WERKBLAD bijv. start, na een bewerking te doen, springt steeds het tabblad bestand aan.

Hoe kan ik dit vermijden?? Als ik werk in een ander tablad bijv. start of gegevens of formules wens ik daar verder te doen en niet steeds opnieuw het tabblad aan te klikken omdat hij steeds automatisch op tabblad bestand komt te staan.

Plaats dan even een voorbeeldje want ik kan dit niet reproduceren.

Zie dat de vraag als opgelost is geplaatst. Is dit zo na herstel van Laptop?

En kan je even de gevonden oplossing plaatsen? Dit is zowel voor de helpers als diegene die een soortgelijk vraag hebben wel zo prettig. Anders heeft een forum weinig nut:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan