Beste mensen,
Hoop dat iemand me kan helpen.
Ik probeer een facturatiesheet te maken in Excel.
In de eerste kolom wil ik een dropdownlijst maken met apparatuur (dit lukt wel) dan wil ik in de de volgende kolom het tarief (dus keuze gemaakt uit de eerste lijst = automatisch bijpassende tarief in tweede kolom). Verder zou ik het tarief van de tweede lijst willen koppelen aan een uurtarief (dus tarief is op basis van 60min) in de derde kolom zou ik dan de minuten willen invullen en in kolom vier het uiteindelijke minutentarief willen zien.
Wie begrijpt wat ik bedoel en wie zou me hiermee kunnen helpen.
Vriendelijke groet,
Viktor
Hoop dat iemand me kan helpen.
Ik probeer een facturatiesheet te maken in Excel.
In de eerste kolom wil ik een dropdownlijst maken met apparatuur (dit lukt wel) dan wil ik in de de volgende kolom het tarief (dus keuze gemaakt uit de eerste lijst = automatisch bijpassende tarief in tweede kolom). Verder zou ik het tarief van de tweede lijst willen koppelen aan een uurtarief (dus tarief is op basis van 60min) in de derde kolom zou ik dan de minuten willen invullen en in kolom vier het uiteindelijke minutentarief willen zien.
Wie begrijpt wat ik bedoel en wie zou me hiermee kunnen helpen.
Vriendelijke groet,
Viktor