• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel 2016; keuzelijst met weergave meerdere kolommen in keuzeveld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo goed? Resultaat wordt in K4 getoond.

Hoe?

Ja! Alleen HOE heb je dat nou gedaan? Ik zou het zelf graag willen toepassen?
Alvast SUPER BEDANKT!!

En ik zie dat hij het keuzevakje blijvend toont. Eigenlijk zou het keuzevakje moeten verdwijnen als je de cel verlaat...

Laatst bewerkt:
Ik heb de validatiecel vervangen door een combobox uit de besturingselementen.
Daar kan je in de venstereigenschappen columncount instellen op 2 (of meer indien nodig)
Je kan daar ook kiezen welke waarde uit je combobox gebruikt gaat worden in de Boundcolumn
En je geeft daar ook de Linkedcell aan.

Heel erg bedankt voor de toelichting. Alleen is het voor mij echt abacadabra. Zijn het veel verschillende stappen? En is het ook mogelijk om het zichtbare invoerveld te laten verdwijnen? Het keuzeveld met driehoekje blijft zichtbaar als je de cel verlaat?

Zo dus:

Het zijn niet zoveel handelingen en de moeite waard om even in te verdiepen.

Oh, ik bedoel ook niet dat ik me er niet in wil verdiepen. Ik ben er al weken mee bezig... Maar ik bedoel eerder: zou het mogelijk zijn om de stappen weer te geven met printscreens?

superbedankt voor de moeite!!! Helaas is dat veel te moeilijk voor me. Maar ik ga het wél oefenen!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan