Sinds een aantal dagen heb ik een probleem met Excel. Op het moment dat ik een bestaande werkmap open, wijzig en weer wil opslaan, wordt excel 2016 afgesloten zonder dat het document wordt bewaard. Maak ik een nieuw document dan kan ik gewoon bewaren. Inmiddels heb ik Ms Office al 2 maal verwijderd van mijn pc en opnieuw geïnstalleerd. Echter het probleem blijft. Met de bestanden die dit probleem hebben is niets mis mee. ik heb deze, om dit te controleren, geopend met een ander softwarepakket die Office bestanden kan openen. (WPS office). Hierbij geen enkel probleem en kan de bestanden gewoon opslaan na wijzigen. Heb de computer ook gecheckt op virussen of andere problemen. Wat ik geprobeerd heb is om de desbetreffende bestanden te kopiëren naar de document map van een andere gebruiker vervolgens in te loggen als die gebruiker. Bestand geopend, gewijzigd en opgeslagen. Geen probleem. Ik denk dat het een rechtenprobleem is. Maar bij controle zijn er de juiste rechten voor de gebruiker waarbij het fout gaat. Wie kan mij verder helpen? Alvast bedankt
Laatst bewerkt: