• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel 365 opties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestand → Opties voor Excel → Lint aanpassen → bv. Nieuw Tabblad, kiezen uit het linker venster en toevoegen.

Geen idee wat je wil.

Je kan bv. in Menu Start ook een nieuwe groep maken en iets toevoegen.

In de excel online versie zie je inderdaad alleen regionale instellingen.
En aangezien je in de cloud werkt kunnen heel veel opties (nog) niet ingesteld worden.

Kortom wees specifiek in wat je wilt aanpassen dan is het makkelijker helpen.
het is niet zo dat het hele optie menu uit de standalone versie ergens anders staat

Nou, met Excel 2019 klik ik op Bestand > Opties en dan heb ik allemaal keuze mogelijkheden zoals "Geavanceerd". Als ik dat in Excel 365 doe krijg ik die niet te zien.

Gebruik je je excel in de webbrowser?

Excel 365 heeft 2 versies, de online versie in je webbrowser die alleen regionale instellingen heeft en een lokaal geinstalleerde versie (kan ook netwerkomgeving van werkgever zijn)
In de lokaal geinstalleerde versie is het opties menu tussen 2019 en 365 hetzelfde. alleen in de online versie zijn er geen opties. Aangezien je zegt dat je alleen regionale instellingen ziet moet je haast wel in de online versie werken.

Jawel de geinstalleerde versie op laptop of PC werkt VBA gewoon. Soms moet je vanwege hoge beveilingsinstellingen wel eerst die aanpassen voor je er effectief mee kan werken.

Alleen in de online/webversie werkt VBA niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan