Hallo,
Ik ben voor mijn werk bezig met het maken van een excel bestand waar de status van onze offertes in kan worden bekeken. Hier worden vervolgens omzetten en grafieken aan vast gehangen. Dit is allemaal gelukt maar ik zit met het volgende probleem. We hebben een lijst met offertes die openstaand zijn. Vervolgens hebben wij 2 tabbladen met gerealiseerde offertes en niet gerealiseerde offertes. Nu wil ik d.m.v. een dropdownbox in de openstaande offertes het zo maken dat wanneer de offerte gerealiseerd is deze automatisch in het tabblad gerealiseerde offertes komt te staan. Hetzelfde geldt wanneer de offerte niet gerealiseerd is.
Is er een mogelijkheid dit te maken? Mijn excel kennis is in iedergeval niet toereikend.
Alvast bedankt!
Ik ben voor mijn werk bezig met het maken van een excel bestand waar de status van onze offertes in kan worden bekeken. Hier worden vervolgens omzetten en grafieken aan vast gehangen. Dit is allemaal gelukt maar ik zit met het volgende probleem. We hebben een lijst met offertes die openstaand zijn. Vervolgens hebben wij 2 tabbladen met gerealiseerde offertes en niet gerealiseerde offertes. Nu wil ik d.m.v. een dropdownbox in de openstaande offertes het zo maken dat wanneer de offerte gerealiseerd is deze automatisch in het tabblad gerealiseerde offertes komt te staan. Hetzelfde geldt wanneer de offerte niet gerealiseerd is.
Is er een mogelijkheid dit te maken? Mijn excel kennis is in iedergeval niet toereikend.
Alvast bedankt!