Delinchamp
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 nov 2010
- Berichten
- 13
Bekijk bijlage Map1.xlsxHallo allemaal,
Bijgaand heb ik mijn excel bestand bijgevoegd waarin mijn administratie staat (urenadministratie). Nu is mijn vraag aan jullie de volgende:
Alle maanden hebben een apart tabblad.
Iedere maand voer ik per dag mijn tijd in die ik aan een dossier heb gewerkt.
Door middel van de draaitabel voor iedere maand kan ik zien hoeveel tijd ik per dossier heb gewerkt.
Als ik de werkcode intyp, komt automatisch de omschrijving erbij te staan. Deze heb ik uit het bijgevoegde bestand moeten halen omdat ik het bestand anders niet kon bijvoegen. Nu staat het er dus al maar normaal vult excel dat automatisch aan.
Nu zou ik graag willen dat als ik in een nieuw te maken tabblad een dossiernummer invoer, ik te zien krijg wat ik in bepaalde maanden in een dossier gedaan heb, dus de datum, plus de tijd, plus de werkcode, plus de omschrijving van de werkcode. Sommige klanten willen namelijk een urenspecificatie hebben. Nu moet ik dat stuk voor stuk gaan zoeken in alle tabladen, wat veel tijd vergt. Het liefst zou ik deze gegevens nog in word krijgen, maar ik weet niet of dat mogelijk is. In ieder geval zouden de gegevens in een nieuw excel tabblad mij al een heel eind op weg helpen.
Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast heel veel dank.
Groet,
Dionne
Bijgaand heb ik mijn excel bestand bijgevoegd waarin mijn administratie staat (urenadministratie). Nu is mijn vraag aan jullie de volgende:
Alle maanden hebben een apart tabblad.
Iedere maand voer ik per dag mijn tijd in die ik aan een dossier heb gewerkt.
Door middel van de draaitabel voor iedere maand kan ik zien hoeveel tijd ik per dossier heb gewerkt.
Als ik de werkcode intyp, komt automatisch de omschrijving erbij te staan. Deze heb ik uit het bijgevoegde bestand moeten halen omdat ik het bestand anders niet kon bijvoegen. Nu staat het er dus al maar normaal vult excel dat automatisch aan.
Nu zou ik graag willen dat als ik in een nieuw te maken tabblad een dossiernummer invoer, ik te zien krijg wat ik in bepaalde maanden in een dossier gedaan heb, dus de datum, plus de tijd, plus de werkcode, plus de omschrijving van de werkcode. Sommige klanten willen namelijk een urenspecificatie hebben. Nu moet ik dat stuk voor stuk gaan zoeken in alle tabladen, wat veel tijd vergt. Het liefst zou ik deze gegevens nog in word krijgen, maar ik weet niet of dat mogelijk is. In ieder geval zouden de gegevens in een nieuw excel tabblad mij al een heel eind op weg helpen.
Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast heel veel dank.
Groet,
Dionne