Ik wil graag alle werkbladnamen weergeven op een werkblad met de naam "totaaloverzicht". Achter deze namen moet dan de inhoud van een aantal cellen worden weergegeven.
Ik heb al geprobeerd om dit te doen d.m.v. ='werkbladnaam (1)'!B1 en de cel dan door te trekken naar beneden. Helaas wordt de volgende cel dan ='werkbladnaam (1)'!B2 i.p.v. ='werkbladnaam (2)'!B1.
Ik heb al geprobeerd om de lijst toe te voegen onder excel opties (office 2007), maar daar herkende excel het logische vervolg niet...
Zijn er ook andere manieren in bijvoorbeeld VBA, zodat nieuw toegevoegde werkbladen ook automatisch worden toegevoegd aan het rijtje op het werkblad met het overzicht?
Alvast bedankt voor de informatie!
Ik heb al geprobeerd om dit te doen d.m.v. ='werkbladnaam (1)'!B1 en de cel dan door te trekken naar beneden. Helaas wordt de volgende cel dan ='werkbladnaam (1)'!B2 i.p.v. ='werkbladnaam (2)'!B1.
Ik heb al geprobeerd om de lijst toe te voegen onder excel opties (office 2007), maar daar herkende excel het logische vervolg niet...
Zijn er ook andere manieren in bijvoorbeeld VBA, zodat nieuw toegevoegde werkbladen ook automatisch worden toegevoegd aan het rijtje op het werkblad met het overzicht?
Alvast bedankt voor de informatie!