Senso
Inventaris
- Lid geworden
- 13 jun 2016
- Besturingssysteem
- W10 Pro en W11 Pro
- Office versie
- Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
Toevallig kwam ik dat tegen. Ik dacht lijkt mij wel makkelijk om gegevens in kaartvorm in te voeren. Ik heb alles geselecteerd en kies dan > Invoegen > Tabel en dan wordt alles met stippellijnen omgeven. Dit staat in het vakje: =$1:$1048576 Dit lijkt mij niet helemaal goed. Dan zegt Excel dit kan heel lang gaan duren. Het blad bestaat uit 414 rijen en kolommen tot en met AM. Wat is dan =$?.... De vraag is waar gaat het fout en hoe maak ik de juiste tabel? Ik heb wel formulier in het lint gezet.
Nu kan ik wel een kaart (invulformulier) krijgen met een beperkt aantal velden, maar de volgorde van de velden op de kaart moet anders zijn dan op het werkblad en dat zie ik niet staan hoe ik dat kan realiseren. Kan ik de volgorde van de velden in de kaart aanpassen zonder de kolommen van het werkblad te verplaatsen? Dat zou toch moeten kunnen.
Nu kan ik wel een kaart (invulformulier) krijgen met een beperkt aantal velden, maar de volgorde van de velden op de kaart moet anders zijn dan op het werkblad en dat zie ik niet staan hoe ik dat kan realiseren. Kan ik de volgorde van de velden in de kaart aanpassen zonder de kolommen van het werkblad te verplaatsen? Dat zou toch moeten kunnen.
Laatst bewerkt: